Dr. Pia Semrad

Huisarts

Münichsthal

Maak online een afspraak

Vul uw gegevens in om te boeken

Ordination Dr. Pia Semrad
Hauptstraße 59,
2122 Münichsthal

Gesproken talen

  • Duits
  • - Engels

Praktijkinformatie

Openingstijden

maa.
08:00-12:00
din.
08:00-12:00
woe.
13:00-17:00
don.
08:00-12:00
vri.
08:00-12:00

Betalingsmethodes

Klik op een markering om een ​​routebeschrijving te krijgen

Gelieve de "functionele cookies" te activeren in de "Privacy instellingen" van deze pagina om het laden van onderstaande kaart mogelijk te maken.

Beschrijving

Willkommen in meiner Ordination in Münichsthal!

Ich bin Ärztin für Allgemeinmedizin und auf Akupunktur spezialisiert. Außerdem verschreibe ich westliche Kräuter nach der TCM – Philosophie. Ich biete Laserakupunktur für Kinder und Erwachsene an. Jeder Patient bekommt eine auf ihn zugeschnittene Therapie.

Ich freu mich darauf, Sie kennenzulernen.

Zie alle

Opleiding

  • Akupunktur
  • TCM
  • westliche Kräuter
Zie alle
Maak online een afspraak Terug naar het profiel